Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anouk Hazelaar - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anouk Hazelaar - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2017

Een tijd van komen en een tijd van gaan..

03 Mei 2017

Surfen, Stappen & Struisvogels.

10 April 2017

Zo veel te doen, zo veel te zien

30 Maart 2017

En dit is nog maar het begin..

21 Maart 2017

Let's get it started!
Anouk

Hoi allemaal, Ik ga voor 3.5 maanden naar Zuid-Afrika. Ik ga 2 maanden vrijwilligerswerk doen in Walmer Township bij Port-Elisabeth. Hierna ga ik samen met mijn ouders reizen van Port-Elisabeth naar Kaapstad. Vervolgens zal ik vanaf daar terug reizen naar de eindbestemming: Johannesburg. Om jullie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen, zal ik hier regelmatig een blog schrijven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Actief sinds 16 Maart 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15983

Voorgaande reizen:

16 Maart 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: